torsdag 11 november 2010

Följ med bakom kulisserna på Bjertorps Slott

Ni som är här älskar väl mat och dryck... det måste vara så ni har hittat hit.
Alexandra Pepin har inte så mycket att komma med.
Men det har däremot Alexandra Bjertorpsson.
Hon som bloggar från Bjertorps Slott och kommer att visa massa inspiration i form av menyer, recept, vintips och övriga inspirationsbilder från slottet.

Så följ med även hit:
http://www.bjertorpslott.se/sv/restaurang/blogg





Ni ska få vara med och ta del av vad som sker på Bjertorps Slott även vid tillfällen när ni själva inte har möjlighet att vara med.
Ni ska också få smyga er in i köket och bakom kulisserna lite då och då, kanske även till ställen ni inte hade sett eller besökt i vanliga fall som gäster på slottet.

Jag kommer lura ur kockarna lite av deras hemliga recept, berätta om kommande evenemang, ta mig lite utanför Bjertorp Slott runt i Västergötland och mycket mycket mer som intresserar mig
och förhoppningsvis också er.

Jag hoppas att ni kommer känna lika starkt för Bjertorp som jag gör och att ni också vill komma hit och hälsa på, om inte ett besök kanske iallafall känna en liten uns av slottskänsla och njutning där du sitter hemma vid din dator eller provar något av våra vintips eller recept.

Och vem är jag ? Jag är en gäst som fått möjlighet att vara med lite extra så att jag också när jag kommer till slottet känner mig som en i familjen Bjertorpsson.
Alexandra Bjertorpsson var namnet.

Inga kommentarer: