Visar inlägg med etikett Humor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Humor. Visa alla inlägg

onsdag 18 augusti 2010

Lasagne

Denna veckan har jag ätit lasagne två kvällar och haft i matlådan en dag.

Så jag börjar känna mig lite som Gustaf.....



måndag 17 maj 2010

Ny vinkällare önskas

Jag har några hyllor i källaren med lite godsaker på och lite viner som jag vill lägga undan en tid. Men fick ett mail av Elisabeth med en annan lite coolare vinkällare.

Tänk om man hade en sån hemlig trappa i köket....




måndag 15 februari 2010

De underbara dropparna


I drink champagne when I'm happy and when I'm sad.
Sometimes I drink it when I'm alone.
When I have company I consider it obligatory.
I trifle with it if I'm not hungry and drink it when I am.
Otherwise I never touch it - unless I'm thirsty. ~
Madame Lilly Bollinger

onsdag 2 september 2009

Hm lite felaktig beskrivning kanske....

Jag och Ulrika beställde pizza häromdagen....det skulle vara pizza med Körsbärstomater.
Hm. Det måste väl ialla fall vara två för att man ska böja i plural eller ?
Lite mer skoj var att det skulle vara med färska grönsaker....och ja de har rätt det är lite färska grönsaker...men kanske inte riktigt som man tänkt sig....och vad gjorde gurkan där?
Hur som helst, pizzan var ganska god :)