söndag 24 oktober 2010

Jag älskar mina bröst.....

och vill gärna ha dem kvar.
Men ännu mer vill jag ha kvar livet, och livet på min mamma, mina systrar, mina döttrar och alla mina vänner. Därför Stödjer jag Rosa Bandet Insamlingen till Cancerfonden.
Läs här Lindas svägerskas Charlottas egna ord:

Kära vänner!

Som ni vet ligger Cancerfondens arbete mig väldigt varmt om hjärtat. För snart två år sedan förlorade min fina mamma sin tappra kamp, jag förlorade en nära vän för drygt sex år sedan endast 29 år gammal och nu lever även min beundransvärda far med cancer. För femte året i rad drar jag nu igång insamlingen Lyckligt Lottad till förmån för Cancerfonden. Tillsammans med er har insamlingen Lyckligt Lottad under åren dragit in drygt 155 000 kr, och nu är det dags att återigen ta nya tag. Allt för att hjälpa cancerforskningen framåt!

Insamlingen har jag även detta år döpt till Lyckligt Lottad. Anledningen är att jag känner mig fantastiskt lyckligt lottad som omger mig med en underbar familj och beundransvärda vänner. Så vill jag ha det även i framtiden. Skänk en slant, investera i framtiden.

För att komma till insamlingen, klicka på nedanstående länk. Meddela mig om det uppstår problem. Skicka gärna länken vidare till vänner som har lika stort hjärta som du. Ett stort tack på förhand!

http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/Stod-oss/insamlingar/?collection=3974#

Stor kram,

Charlotta Malmberg


Gå in på länken och skänk nu!!! Och läs Charlottas tankar om hur det är att förlora någon man älskar Eller om du bara kan avvara en liten slant. SMS:a "besegra 3974" till nummer 72988


Inga kommentarer: