onsdag 13 juni 2012

JA Ranch


Kulan och jag åkte på en liten utflykt i April.
Ett ställe som jag hört mycket gott om men inte besökt tidigare.


Ett jättehäftigt ställe mitt ute i ingenstans i Gunghult - Småland
En ranch helt enkelt. 2 människor hade en dröm. I somligas ögon kanske lite galet.
Starta en ranch mitt i skogen. Men Daniel och Linda har sedan 2004 byggt upp verksamheten och har nu en mycket speciell konferens och festanläggning som är unik i sitt slag med hög kvalitet och mycket hjärta.

Jag och Kulan var där under ett av deras många event.
Vi fick bo i ett av deras unikt inredda rum, nämligen "mustang-rummet".
Kvällen var fullsatt och det var Stand Up med Robin Pålsson och B-B-Q på schemat.
Rolig kväll. Fantastisk mat. Kött som stått i deras egen smoker hela dagen för att sedan grillas.
Ribs och Kyckling så mör så köttet bara föll isär.
Fick mycket inspiration och ska verkligen försöka åka på en B-B-Q kurs och
gärna också dra ihop ett gäng för ännu ett besök.

Rekommenderar er att åka hit, både för konferens, kick-off eller bara fest !
Ta en titt på hemsidan:





Inga kommentarer: