onsdag 14 april 2010

Slottsweekend på Bjertorps Slott

Har tappat räkningen över gångerna jag varit på Bjertorps Slott. Har ni chansen så bara måste ni åka dit.... en grej som jag däremot alltid misslyckas med, är att ta foto på kompletta menyn. Det ser alltid så inbjudande ut så jag lyckas ofta ta en tugga innan jag kommer ihåg att jag skullefotat. Men nu!! Så har jag lyckats en gång!

Så har ni chansen, åk till Bjertorp. Unik miljö, underbar personal och fantastisk mat !
Se bara nedan

Fredag Kväll
Champagne, jorärtkockssoppa, kalixlöjrom och ostbricka


Lördag Eftermiddag
Afternoon tea med scones, snittar och givetvis champagne



Lördag Kväll
3-rätters middag med underbara viner



På morgonen
God frukost där ingenting saknas

1 kommentar:

delishhh sa...

Tack for att du kom och halsade pa.