Några av sommarens käraste minnen är när vi har haft strandpicnik.
Det är så otroligt mysigt. Bara för att det är lite kyligt denna veckan så behöver det inte betyda att sommaren är slut. Eller så får man ta på sig. Men snälla ni, passa på och ha iallafall minst en mysig picnik till innan hösten kommer och vi kurar ihop oss inne.
Visar inlägg med etikett från mig till dig. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett från mig till dig. Visa alla inlägg
torsdag 11 augusti 2011
tisdag 17 maj 2011
Ågårds Lantgårdscafé
Snart kommer mina drömmar att få liv!
Drömmarna om att kombinera kärleken till både människor, mat och dryck.
Detta tack vare min vän Kulan som upplåter en del av sin lantgårdscamping för mig att förverkliga detta.
Denna seriösa hobbysatsning kommer att ske på Ågårds Lantgårdscamping och kommer att heta
Ågårds Lantgårdscafé
Kommer där att ha lantgårdscafé på utvalda datum samt temakvällar,evenemang mm.
Hoppas att ni kommer och besöker oss !
Info kommer snart på :
http://www.agardslantgardscafe.se/
Och i vår facebook-grupp
Drömmarna om att kombinera kärleken till både människor, mat och dryck.
Detta tack vare min vän Kulan som upplåter en del av sin lantgårdscamping för mig att förverkliga detta.
Denna seriösa hobbysatsning kommer att ske på Ågårds Lantgårdscamping och kommer att heta
Ågårds Lantgårdscafé
Kommer där att ha lantgårdscafé på utvalda datum samt temakvällar,evenemang mm.
Hoppas att ni kommer och besöker oss !
Info kommer snart på :
http://www.agardslantgardscafe.se/
Och i vår facebook-grupp
onsdag 27 oktober 2010
Dåligt med inlägg....
Buissy Buissy :)
men ikväll lovar jag att lägga ut lite nytt !!
Håll ut och håll utikik!
men ikväll lovar jag att lägga ut lite nytt !!
Håll ut och håll utikik!
söndag 24 oktober 2010
Jag älskar mina bröst.....
och vill gärna ha dem kvar.
Men ännu mer vill jag ha kvar livet, och livet på min mamma, mina systrar, mina döttrar och alla mina vänner. Därför Stödjer jag Rosa Bandet Insamlingen till Cancerfonden.
Läs här Lindas svägerskas Charlottas egna ord:
Kära vänner!
Som ni vet ligger Cancerfondens arbete mig väldigt varmt om hjärtat. För snart två år sedan förlorade min fina mamma sin tappra kamp, jag förlorade en nära vän för drygt sex år sedan endast 29 år gammal och nu lever även min beundransvärda far med cancer. För femte året i rad drar jag nu igång insamlingen Lyckligt Lottad till förmån för Cancerfonden. Tillsammans med er har insamlingen Lyckligt Lottad under åren dragit in drygt 155 000 kr, och nu är det dags att återigen ta nya tag. Allt för att hjälpa cancerforskningen framåt!
Insamlingen har jag även detta år döpt till Lyckligt Lottad. Anledningen är att jag känner mig fantastiskt lyckligt lottad som omger mig med en underbar familj och beundransvärda vänner. Så vill jag ha det även i framtiden. Skänk en slant, investera i framtiden.
För att komma till insamlingen, klicka på nedanstående länk. Meddela mig om det uppstår problem. Skicka gärna länken vidare till vänner som har lika stort hjärta som du. Ett stort tack på förhand!
http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/Stod-oss/insamlingar/?collection=3974#
Stor kram,
Charlotta Malmberg
Gå in på länken och skänk nu!!! Och läs Charlottas tankar om hur det är att förlora någon man älskar Eller om du bara kan avvara en liten slant. SMS:a "besegra 3974" till nummer 72988
Men ännu mer vill jag ha kvar livet, och livet på min mamma, mina systrar, mina döttrar och alla mina vänner. Därför Stödjer jag Rosa Bandet Insamlingen till Cancerfonden.
Läs här Lindas svägerskas Charlottas egna ord:
Kära vänner!
Som ni vet ligger Cancerfondens arbete mig väldigt varmt om hjärtat. För snart två år sedan förlorade min fina mamma sin tappra kamp, jag förlorade en nära vän för drygt sex år sedan endast 29 år gammal och nu lever även min beundransvärda far med cancer. För femte året i rad drar jag nu igång insamlingen Lyckligt Lottad till förmån för Cancerfonden. Tillsammans med er har insamlingen Lyckligt Lottad under åren dragit in drygt 155 000 kr, och nu är det dags att återigen ta nya tag. Allt för att hjälpa cancerforskningen framåt!
Insamlingen har jag även detta år döpt till Lyckligt Lottad. Anledningen är att jag känner mig fantastiskt lyckligt lottad som omger mig med en underbar familj och beundransvärda vänner. Så vill jag ha det även i framtiden. Skänk en slant, investera i framtiden.
För att komma till insamlingen, klicka på nedanstående länk. Meddela mig om det uppstår problem. Skicka gärna länken vidare till vänner som har lika stort hjärta som du. Ett stort tack på förhand!
http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/Stod-oss/insamlingar/?collection=3974#
Stor kram,
Charlotta Malmberg
Gå in på länken och skänk nu!!! Och läs Charlottas tankar om hur det är att förlora någon man älskar Eller om du bara kan avvara en liten slant. SMS:a "besegra 3974" till nummer 72988
söndag 17 oktober 2010
Ett litet bildcollage....
med alla mina favoritbilder från denna bloggen.
Håll tillgodo! Hoppas ni blir riktigt inspirerade till att äta och laga!!
HÖJ volymen och gör storbild över hela skärmen.....
Håll tillgodo! Hoppas ni blir riktigt inspirerade till att äta och laga!!
HÖJ volymen och gör storbild över hela skärmen.....
fredag 3 september 2010
Words of Wisdom
Livet är för kort
för att dricka
Bag In Box
måndag 21 juni 2010
Dålig med inlägg
Jag har inte producerat så mycket på några veckor, men det har varit några galna veckor...
har dock massor med goda recept, restaurangupplevelser mm som jag vill skriva om så det kommer. En del redan ikväll beroende på hur mycket annat jag hinner få gjort :)
Vad har ni lagat för gott de här veckorna under min bloggtorka då?
Puss och Kram
Alexandra
har dock massor med goda recept, restaurangupplevelser mm som jag vill skriva om så det kommer. En del redan ikväll beroende på hur mycket annat jag hinner få gjort :)
Vad har ni lagat för gott de här veckorna under min bloggtorka då?
Puss och Kram
Alexandra
söndag 30 november 2008
Massa goda grejer
Hello there,
Här kommer det att komma mycket som jag tycker är
mums...inspiration...recept....tips...vin jag smakat
och mycket mycket mer.
Hoppas det får er sugna på lite mums-mums
Alexandra
Här kommer det att komma mycket som jag tycker är
mums...inspiration...recept....tips...vin jag smakat
och mycket mycket mer.
Hoppas det får er sugna på lite mums-mums
Alexandra
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
